لیگ برتر والیبال بانوان

جنگ مدعیان برای صدرنشینی لیگ برتر بانوان


هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان فردا پنج شنبه با سه مسابقه پیگیری خواهد شد که در حساس ترین دیدار این هفته تیم های رتبه اول و دوم جدول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران «جام زنده یاد حسین معدنی» روز پنج شنبه 20 آذرماه با سه دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار) و ارومیه پیگیری خواهد شد.
تیم های گاز تهران و ذوب آهن که با هشت امتیاز در رتبه های اول و دوم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند، در مهمترین مسابقه این هفته در خانه والیبال به مصاف یکدیگر می روند تا پیروز این میدان حداقل یک امتیاز از حریف خود پیشی گیرد و تنها تیم جدول این رقابت ها باشد که چهار پیروزی متوالی به دست آورده باشد.
گاز تهران در این مسابقه میزبان است و در صورت کسب پیروزی امیدش به صدرنشینی در نیم فصل نخست افزایش چشمگیری خواهد یافت.
تیم والیبال زنان شهرداری ارومیه در یازدهمین مسابقه لیگ برتر والیبال زنان امسال در ارومیه از میزان خراسان پذیرایی خواهد کرد. میزانی ها هفته گذشته در بازی خانگی مغلوب دانشگاه آزاد شدند و اگر این هفته نیز شکست را بپذیرند، وضعیتشان در جدول این رقابت ها به مراتب بدتر خواهد شد و تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار و کسب هر سه امتیاز مسابقه خواهند کرد. از سوی دیگر نماینده ارومیه که بدون امتیاز در رتبه ششم جدول است برای رهایی از قعر نشینی نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار خانگی دارد.
در دیگر دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال و در سالن فتح دانشگاه علوم و تحقیقات تیم دانشگاه آزاد میزبان هیات فارس خواهد بود. دانشگاه آزاد که با هفت امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد، برای حفظ جایگاه سومی خود باید در این مسابقه پیروز میدان شود. هیات فارس دیگر تیم بدون امتیاز این رقابت هاست که برای کسب نخستین پیروزی خود در تهران به میدان می رود.

برنامه کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:
تهران، دانشگاه علوم تحقیقات، ساعت 13
دانشگاه آزاد – هیات فارس

تهران، خانه والیبال، ساعت 15
گاز تهران – ذوب آهن اصفهان

ارومیه، سالن سه هزار نفری، ساعت 15
شهرداری ارومیه – میزان خراسان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 19 / 9 / 1393 ا 15:28 نويسنده : نیوشا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.